Smycka 4-20mA

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 12:03:30 CET 2004

>Oboji je mozne. Logicke ale je, ze budu mit merici ustrednu jako aktivni a
>cidla rozhazena napr. po baraku z ni budou napajena. Pokud z principu cidlo
>potrebuje vlastni napajeni, vetsinou to jde prepinat.

Me prijde takoveto usporadani logicke. V mem konkretnim pripade se jedna o prevodnik vodivosti, ma byt pripojen k pocitaci, ale jak, to nevim, a nemuzu ze zakaznika dostat, jestli ten 'pocitac' dodava taky do smycky napajeni. Pritom na snimaci chteji mit displej, takze se obavam, ze to nebude merici ustredna, ale spise odpor paralelene k napetovemu vstupu nejake karty. Asi budu muset zakaznika vic zmacknout :-). Vsem diky za poskutnute informace.

J. Hanzal