Tranzistor

bleizic@volny.cz bleizic
Středa Březen 17 12:03:30 CET 2004

Take zdravim,
podobny problem jsem resil pri sve DMP (dlouhodoba maturitni
prace) (zdravim Panska), zarizeni bylo napajeno z 9V baterky a
hrozne moc to zralo (100mA), tak jsme to po minute nemereni
(jednalo se o ultrazvuk dalkomer) polozili a odpojili periferie. Pouzili
jsme normalni bipolar (asi BCxxx), hodne jsme ho osaturovali a vse
slapalo OK.

							Bleizic