Napajec k DF Olympus

Ondřej Pavelka onpakonf
Středa Březen 17 12:03:29 CET 2004

Koupil jsem si od BENU (ne ten s tema knizkama)
spinany zdroj, protoze ten fotak bere kolem 1A
a mam pokoj. Stal cca 500 Kc.
Pokud bych vzal s trafem, tak je to levnejsi ale
taky tezsi.
Pouzivam to k plne spokojenosti s C860

Ondrej Pavelka

----- Original Message -----
From: <milan.klesa@ct.cz>
To: Multiple recipients of list <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Thursday, April 12, 2001 7:22 AM
Subject: Napajec k DF Olympus

Zdravim lidicky,

Nemate nekdo zkusenosti s napajecimi zdroji pro digitalni fotoaparaty
olympus. Konkretne jde o napajce k typum C860L a C960Zoom, nevim proc
za ne chteji, takove prachy, kdyz v nich nemuze skoro nic byt.
Novy stoji pres 1600kc. Docela by me zajimalo jake napeti maji dodavat
a na jaky proudovy odber musi byt pripraveny. A jestli ty fotaky
po nich nechteji jeste neco.
Diky za jakekoliv inforamce, urcite mi usetri spoustu penez.

ByE milan (milan.klesa@ct.cz)