DIN6 a SCART

Kašpar Zdeněk Zdenek.Kaspar
Středa Březen 17 12:03:28 CET 2004

Mozna bych jeste doplnil k DIN6, a modulu O u ORAVANa a podobnych TV.

I z clanku to vyplyva, ze pokud je zasuvka povazovana za vstupni,
tak ma na spicce 2 vstup VIDEO, ale to za predpokladu, ze je na spicce 1
spinaci napeti 12V (prilozenim napeti na tuto spicku tedu prepiname obrazovy
modul na vstup videa z externiho zdroje). Pokud nepeti pritomno neni, tak je

zasuvka v rezimu VYSTUPU a na spicce 2 je uplny VIDEO signal (tedy i se
zvukem).

Spicky 4 a 6 (zvukove) nejsou osazeny (proto je v clanku popisovana uprava
pro vstup zvuku).

12V na spicce 5 je proto, ze ne vsechna videa pri prepinani davaji na spicku
1
dostatecne napeti (nekdy jen 8V).
Konkretne modul O v TV ORAVAN je na toto nachylny a pri nizkem spinacim
napeti omezuje signal.
V tomto pripade je napeti na spicce 5 mozno pouzit pro sepnuti proklemovanim
spicek 5 a 1 primo v konektoru.
(Nerozvadim zde nevyhodu, ze je to pak jen vstupni kabel)

Preji pekny den

Zdenal Kaspar