Jaky mate telefon???

Jan Meloun jan.meloun
Středa Březen 17 12:03:28 CET 2004

        Rovnez vsem vesele velikonoce,
nedavno jsem si u sveho zamestnavatele vydupal NOKII 6210 a to hlavne z duvodu
rychleho prenosu dat. Predtim jsem mel 5110 (vibracni NiMh aku) a nemohl jsem
si ji vynachvalit. Co se tyka ceny vetsinou se 6210 da sehnat kolem 9-11 tisic
coz je vice nez zadani p. Kozaka nicmene velikost a hmotnost je suprova.
Handsfree sada je kompatibilni s 5110, datovy kabel NE!!(pro nas bastlire viz
zde http://www.atrox.at/datacable/dlr3/index.html). Vydrz na baterie se zda byt
lepsi nez 5110 ale netestoval jsem do uplneho vybiti ani jsem aku neformoval a
dle prispevku do konference (Lion aku) jsem zrejme udelal dobre. Za vikend mi
klesne indikator baterie o jednu carku(nevypinam na noc, 10 min denne hovoru,
do 10 min denne stahuji E-mail nebo surfuji pres IR port coz udajne hodne
zere).
    Komfort obsluhy je standartne dobry jako u vetsiny NOKII nicmene oproti
5110 prece jen slozitejsi. Prima je moznost seskupit  volajici cisla do 5+1
skupin napr. RODINA, VIP, PRATELE, ZAKAZNICI, KOLEGOVE a OSTATNI
(neidentifikovana cisla)  nastavit typ jejich vyzvaneni a dale nastavit v
nekolika profilech jestli vubec budou zvonit pripadne jak hlasite. Bomba je
pamet v telefonu 500 jmen a kazde muze mit nekolik (5) cisel a (2)poznamek
napr. e-mailu.
    Abych nepsal jen v superlativech: mam verzi 03.04 a telefon ma problem
obcas po vyjmuti s HF sady zustane odmcena klavesnice prestoze jsem ho do sady
daval zamceny. Dost casto pri uzamykani klavesnice nahlasi klavesnice uzamcena
ale vrati se do odemceneho stavu a pak telefonuje z kapsy bez meho vedomi
svina!!. Proste kazdy SW ma alespon jednu CHYBU. Dalsi problem je dostupny SW -
NCDS 3.0a jsem vubec nerozchodil zato mam v registrech nainstalovano cca 15
Nokia6210 IRda modemu(nez jsem je vsechny nastavil na max. rychlost tak jsem
dost nadaval, ze datove prenosy chodi stejne pomalu jako 5110). Problemy mam i
s Logomanagerem, ktery stale hlasi tel. pripojen-tel. odpojen-tel. pripojen
atd. takze nestahnu ani seznam jmen. Obcas se podari poslat logo nebo SMS,Net
monitor zapnout jde,BTSscan jsem nerozchodil.(Vse plati pro prenos IR). Pekne
funguje CALLNET SMS suite http://www.callnet.cz/ je FREE verze ale silne
uvazuji o zakoupeni ostre.
    Wap zatim nepouzivam ale uvazuji o OSKAR wapu a pri te prilezitosti jsem
zjistil, ze tahle Nokca asi nebude zamcena, protoze si nechala vecpat OSKARtu a
normalne jela(zadne insert SIMlock code).

    Tolik moje zkusenost, uvitam pripadne zkusenosti s timto mobilem.
Honza