Zpomaleni CD-ROM

Josef Hlavac joe
Středa Březen 17 12:03:28 CET 2004

Na ftp.hw.cz do upload/cdspeed jsem hodil dva programky, ktere jsem
stahnul z 'netu. Jeden z nich je commandline (ale asi potrebuje wokna),
druhy je wokenni. Oba jsou free.

Jinak staci zadat do vyhledavace "cdspeed" a vypadnou mraky odkazu.

Joe

--
Mailto:	Josef "Joe" Hlavac <joe@hw.cz>
Phone: +420-604-564425