LPT

Lubomir Berky berta
Středa Březen 17 12:03:27 CET 2004

 Zdar,
 mam takovej problemek s LPT, na jednom pocitaci jsem si udelal program
 kterej mi cte hodnoty na LPT(adresa 379), v normalnim stavu - nic neni
 pripojeno, mi to vraci hodnotu 127. To bych bral jako ok, ale tedka jsem to
 dal na druhej pocitac a ono to na nem v tom samym stavu vraci hodnotu 120.
 Tak to jsme z toho blazen. Na obou je nastaveny mod LPT jako normal(SPP).
 Oba dva pocitace maji radice na desce, ale desky jsou od jinaciho vyrobce.
 Mam v prdeli port na jednom z nich nebo je to mozny a musim to nejak
osetrit
 aby ten program byl prenositelnej.