LPT

Marek Krenzelok asko

From: "Lubomir Berky" <berta@email.cz>
To: "Multiple recipients of list" <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Sunday, April 15, 2001 8:32 AM
Subject: LPT

> Zdar,
>  mam takovej problemek s LPT, na jednom pocitaci jsem si udelal program
>  kterej mi cte hodnoty na LPT(adresa 379), v normalnim stavu - nic neni
>  pripojeno, mi to vraci hodnotu 127. To bych bral jako ok, ale tedka jsem
>  dal na druhej pocitac a ono to na nem v tom samym stavu vraci hodnotu
120.
>  Tak to jsme z toho blazen. Na obou je nastaveny mod LPT jako normal(SPP).
>  Oba dva pocitace maji radice na desce, ale desky jsou od jinaciho
vyrobce.
> [...]

Uz si to presne nepamatuju, protoze jsme od paralelniho portu utekli velmi
rychle, co jsme zjistili ze to vlastne ani tak standard neni, spise totalne
velky bordel, staci si jen vzit podporu skrze ruzne Widle, natoz se bavit o
nejakem multiplatformnim reseni.

Meli jsme vsak zkusenost s jednim compem od IBM, ten mel po zapnuti v pohode
na nekterem pinu jinou hodnotu .... mi pripada, ze u paralelniho portu je
vsechno mozne ;-)

Mozna by bylo dobre po startu vasi aplikace port inicializovat po svem ...

-pekr-