log. analyz. na LPT

Igor Cesko cesko
Středa Březen 17 12:03:27 CET 2004

  Zdravim!
 Dobre je vyuzit rezim ECP portu a jeho moznost DMA: DMA pojde
na pozadi, a vy si z pamati budete iba vytahovat nasamplovane
data. Je to asi najrychlejsie riesenie: mne ide DMA prenos v
aplikacii cca 300kHz za plneho behu programu (vypocty pod
Windows). Casovanie rychlosti DMA sa vsak musi spravit
externym casovanim (okamziky samplovania), co je ale v pripade
log. analyzatora vyhodne.

  S pozdravom
                          Igor

Ing. Igor Cesko