FM Tuner

Michal Krestan krestan
Středa Březen 17 12:03:26 CET 2004

----------
> Odesílatel: Ing. Vladimír Anděl <vaelektronik@mirnet.cz>
> Komu: Multiple recipients of list <hw-news@list.gin.cz>
> Předmět: Re: FM Tuner
> Datum: 12. dubna 2001 10:04
>
> Co je to za tuner? Ma to v MF mereni sily signalu? A ma to syntezu?
> Potrebuju tuner, ktery by se dal ladit z atmela. To znamena, aby byl od te
> syntezy popis jak se ovlada. Puvodne jsem uvazoval koupit jakekoliv radio a
> atmela pridratovat k ovladacim tlacitkum, ale nelibi se mi to. Navic
> potrebuju to mereni sily signalu.

V AR tusim ze to bylo 1/1998, nebo 1999 s tim byl cely prijimac. TES ho dodava na objednaku jako stavebnici. Je tam cely tuner i s demodulatorem. Je tam tusim TDA1596, kde na jednom pinu je uroven signalu. Udelat k tomu syntezu neni problem, ja to mam odbastlene s SAA1057 a chodi to naprosto bez problemu.

			Michal