Jak prinutit krystal kmitat na 3ti harmonicke

Petr Simek psimek
Středa Březen 17 12:03:26 CET 2004

On Sun, 15 Apr 2001, Ing. Vladimír Anděl wrote:

> Nejlepsi je koupit krystal oznaceny v katalogu GM jako 24 MHz fund. Jinak se
> tam musi dat LC obvod naladeny na 24 MHz, presne hodnoty bych musel hledat.

Aha - ja tam nasel ten FUND ale nevedel jsem jestli to je ten dobry typ
nebo ne. Takze asi ano - to FUND znamena fundamental ? Kazdopadne dik za
radu - nez delat nejaky oscilator radeji koupim spravny krystal.

>                                                             Andel

S pozdravem