log. analyz. na LPT

Igor Cesko cesko
Středa Březen 17 12:03:26 CET 2004

  Zdravim
Externym casovanim myslim externy casovac - generator, ktory
dava impulzy s frekvenciou samplovania + externa logika, ktora
zabezpeci, ze sa externy HW sprava ako ECP zariadenie, ktore
ziada o prenos dat (s touto frekvenciou).
 Ja takto pouzivam ECP DMA prenos z pamati na LPT port, kde v
pamati mam priebeh signalu, ktory sa posiela do externeho DA
prevodnika, ktory generuje analogovy signal. Taktovanie mam
urobene pomocou casovaca 82C54, ktory je tiez programovatelny
cez ten isty LPT port ako "command" prikaz (podla specifikacie
LPT).
  Prenos z LPT do pamati som pravdupovediac neskusal, ale
nevidim dovod preco by to nemalo ist.

  S pozdravom
                    Igor

Ing. Igor Cesko