Norma GSM04.11 nebo GSM03.40

Jan Pruha Jan.Pruha
Středa Březen 17 12:03:25 CET 2004

Jak jsem predpokladal, mail z toho udelal paskvil. V originale je to pekne
vybarvene a tak. Doporucuji kouknout na puvodni zdroj (myslim, ze to bylo
www.nobbi.com).

H.

                    Miloslav Kazda
                    <miloslav.kazda        To:     Multiple recipients of list <hw-news@list.gin.cz>
                    @volny.cz>             cc:
                    Sent by:               Subject:     Re: Norma GSM04.11 nebo GSM03.40
                    hw-news@list.gi
                    n.cz

                    13.04.2001
                    19:28
                    Please respond
                    to hw-news

Moc krasne, i pres to, ze je to nemecky jsem cosi pochopil, to ze ty
data jsou 7mi bitova mi bylo jasne hned, ale jak lze vysvetlit toto:

Prazdny text
0791246030500200110000810000FF00
to je jasne (zacatek me ani tak moc nezajima)

Text '1'
0791246030500200110000810000FF0131
to je taky docela jasne (i kdyz ne tolik, kdyz to ma byt 8mi bitove
poslana 7mi bitova '1' tak bych si to prestavoval jako '62')

Text '11'
0791246030500200110000810000FF02B118
ale jak tady dostal 'B118' to teda opravdu nevim, ze by to nebylo tak
jednoduche?

Miloslav Kazda
                             miloslav.kazda@volny.cz