LCD Display

Jiri Polasek j.polasek
Středa Březen 17 12:03:25 CET 2004

Zalezi co je treba zobrazovat. Kdysi jsme poptavali displaye pro zobrazeni
jen cisla  s co nejvetsi velikosti. Jedini kdo je pouzivali bylo Elsaco.
Byl to obycejny LCD 7-mi segment bez inteligence s vyskou znaku cca 80mm.
Ovsem cena byla okolo 2000,-Kc/1 znak, pokud si to jeste pamatuji.
Pouzivali je ve sve stavebnici, ale byli ochotni i prodat jen samotne
displaye. Meli i displaye s 13mm znakem. Pokud neni potreba zobrazovat
texty a neodradi vas cena pak kouknete na www.elsaco.cz. My jsme to
nakonec vyresili mensim displayem blize k ocim.
Jiri Polasek