Kabel pro USB

Matus Straka magpie
Středa Březen 17 12:03:23 CET 2004

Predlzovacka asi tazko, podla specifikacie USB sa taketo veci riesia USB
hubom. Faktom je ze sa robia aj dlhe USB kable, preco sa nerobia
predlzovacky nechapem.

Inak okolo USB niekolko veci nechapem ... Moze mi napriklad niekto
vysvetlit, naco je USB kabel A plug <-> A plug? V Alset Piestany bezne k
dostaniu ...

Matus