Plovouci kod

Josef Hlavac joe
Středa Březen 17 12:03:23 CET 2004

> No dobre, aby to bylo skutecne presne tak jsem mel napsat blokova
> symetricka sifra.
 ^^^^^^^^^^^^
Ano, ted jsem spokojen :-)))

> Ale RSA neni blokova sifra, protoze s cislem provadi aritmeticke
> operace a tudiz meni jeho velikost, takze pokud by se uz dal otevreny
> text rozdelit na bloky vhodne velikosti, tak sifrovany uz urcite ne.

Mel jsem na mysli rozdeleni 1 de/sifrovane cislo = 1 blok. Pokud vim,
pracuje se totiz vetsinou s pomerne velkymi cisly, tak je skoda tech hodne
bitu nevyuzit. Nakonec, pri desifrovani nejakeho bitstreamu
potreba rozlisit, kde jedno cislo konci a zacina dalsi.

Kazdopadne uz zaciname provozovat hodne akademickou off-topic debatu,
takze pripadne komentare/pripominky/flamewar/spam/apod. prosim na soukromy
mail.

Joe

--
Mailto:	Josef "Joe" Hlavac <joe@hw.cz>