Ovladani zarizeni pres telefon

Vaclav Kadoun wendy
Středa Březen 17 12:03:22 CET 2004

On Tue, 17 Apr 2001, Petr Simek wrote:

> V amaterskem radiu 1998/12 vysla konstrukce na tohle tema, ale je to
> typ 'kup si stavebnici nebo aspon naprogramovany mikroprocesor' .

No, mam 2 pripominky:

1- nesplnuje to pozadavek na homologaci
2- mam to postavene, ale nejsem moc spokojen se spolehlivosti. Krome toho
to z nejakeho duvodu nefunguje pres pobockovou ustrednu, zkousel jsem typy
Panasonic a AT&T. Ted to lezi pod stolem... :)

Takze az uvidim HOMOLOGOVANE a SPOLEHLIVE zarizeni, pujdu ho koupit.

S pozdravem

Vaclav Kadoun