ethernet

Honza OK2CTI marver
Středa Březen 17 12:03:22 CET 2004

Ahojte lidi,
mel bych takovej dotaz.

Planujeme udelat s kamarady sit. Melo by se to skladat ze 2 casti. Ta prvni
bude v panleku a postpojovane to bude pre HUB - tam problem neni.
Ale chtel bych k teto siti pripojit pomoci laserovych spoju (ve fazi
testovani) projit dalsi pocitac (muj), resp. 2 pocitace. Chtel bych se
zaptat, jaky zpusobem se da pripojit vzdaleny pocitac pres ten laserovy spoj
do site a jakym zpusobem to vyresit softwarove? Navrhl jsem nejakou ideu a
je to v priloze sit.gif
Byl bych moc rad, kdyby se nekdo z vas k tomu nejak vyjadril.. Predem moc
diky..

Nejidealnejsi si bylo prenaset 10Mbit primo pres laser, ale to se mi zda
docela nerealne...

Nekde na netu jsem videl nejakou stranku, kde mel autor ucedeny schema
nejake bezne sitovky a ukazane, kde se daji vytahnout signaly jako jsou na
AIU rozhrani.... Netusite kde by to mohlo byt? Nejak jsem ten link
ztratil....

Diky moc

Honza