Prodej zdrojoveho kodu

Jiri Polasek j.polasek
Středa Březen 17 12:03:21 CET 2004

Tato  pravidla plati pouze u jednocipu a za predpokladu ze s tim zakaznik
(vetsinou) souhlasi.. Zkuste dodat jakemukoliv zakaznikovi PLC (tim myslim
ridici system a ne ovladani po siti) bez zdrojovych textu a pozene vas
svinskym krokem. Tady to ani jinak nejde z duvodu servisu.
Cena se navrhuje podle moznosti dodavatele a odberatele. Pokud nekdo
pozaduje zdrojove texty k jednocipu, je treba dohodnout invidualni cenu, a
samozdrejme patricne vyssi. Pokud bude dotycny spokojen, stejne se na vas
s upravami programu opet obrati. Pokud nebude, nezabranite aby se obratil
na nekoho jineho.
Jiri Polasek

Parkrat jsem to resil vzorcem:
1) prvni kus prace * sazba
2) predpoklad alespon 5 prodeju
Tech 5 kusu je proto, ze dalsi zakaznik prinasi jine pozadavky, ale taky
vice zkusenosti a lepsi produkt.
Kdyz je zakazek min, tak se utesuji tim, ze jsem se neco draze naucil.
No a kdyz je jich vice, prestavam byt programatorem a zacinam byt
obchodnikem.

Jo, a drzim se zasady, ze predavam Lock CPU.

Michal MEDEK

P.S. Jeden zdrojak jsem dal i s aplikaci - ten mel asi 100 radku.