Ruseni ATMELu

Mecl mecl
Středa Březen 17 12:03:21 CET 2004

Vazeni odbornici!
Mam tu jeden, pro me neresitelnej problem. Postavil jsem male zarizenicko s
Atmelem, napajene z 12V baterie. Je tam 7805, spravne okondenzatorovany.
Cele zarizeni pracuje spravne a spolehlive. Problem je, kdyz na tu baterii
chci pripojit nabijecku, male trafko s usmernovacem a kondikem a odporem.
Dobijeci proud cca 20mA. Respektive, dobijecka je pripojena trvale, jenom se
nekdy strci do zasuvky. A zde nastava problem. Procesor nekdy v okamziku
pripojeni, nebo odpojeni zacne blbnout, dela nesmysly, dokonce si jednou
zmenil program???. Myslel jsem, ze to muze byt proudovym narazem, ale ono to
dela i kdyz necham pripojenej jen jeden drat od dobijecky!!! Je jedno,
jestli plus, nebo minus. Atmel ma kolem sebe jen par pasiv a jednu ledku. Uz
jsem zkousel dat kondiky uplne vsude, ale porad to stejny. Pripada mi to,
jak u staryho spektrace, kdyz nekdo v byte neco zapnul, pocitac se kousnul.
Jsem bezradny. Pomoc, pomoc, prosim.