Ruseni ATMELu

Cihak@dkv.lbc.cdrail.cz Cihak
Středa Březen 17 12:03:19 CET 2004

Je zrejme, ze nemuze videt impulsni ruseni - analogovym osciloskopem nelze.
To ukaze az pametovy pristroj.

Ten nabijeci zdroj byl popsan jen velmi vagne. Ja bych porad jeste hledal
pricinu v nem. Na vystupu toho zdroje musi byt slusny kondenzator. Pri
odberu uvadenych 20mA bych tam dal alespon 100uF nebo vic. Neni ten kond
vadny ? Ve zdroji bych pouzil na usmerneni mustek a pro tak maly proud mozna
jen srazeci odpor. Pokud pouzijete nejaky IO pro stabilizaci nabijeciho
proudu (nejspis 7805) musi mit zablokovany vstup i vystup paralelni
kombinaci treba 10uF + 100nF tesne u vyvodu. Paralelne k diodam v mustku
bych pripojil kondenzatory 10nF. Mezi vstup RESET a zem bych dal 10nF (100nF
?). Neni transformator nalepeny tesne k Atmelu ? Nenechat zadny vstup Atmelu
na vysoke impedanci. To jsou zakladni pravidla. Teprve pak bych hledal
pricinu nekde jinde. Ja si myslim, ze ten nabijec po zapnuti rekneme na 1 -
10mS "zapumpuje" s napajecim napetim. Analogovym osciloskopem to nema sanci
uvidet.

	Martin - OK1UGA