Imobilizer u auta

Naprstek Jiri-R54332 Jiri.Naprstek
Středa Březen 17 12:03:19 CET 2004

Koukam, ze se v tom docela vyznate, mohl bych mit jeden dotaz? Jestli se vyznate v systemu konkretne u felicie, existuje nekde na tech konektorech ridici jednotky cosi, pres co ji muzu zakazat nastartovat, snizit vykon motoru, popripade zastavit motor?

Pro lepsi objasneni, chtel bych si ubastlit cosi s nejakym mikrem, k cemu pripojim GSM modem a budu moct na dalku zastavit auto nejlepe i se zlodejem (BTW: ze bych tam toho zlodeje este zamknul centralem? ;-)))

Predem diky za info,

Jirka N.