WIn 95 nebo 98SE do Notebooku ???

Václav Homolka vaclav_homolka
Středa Březen 17 12:03:19 CET 2004

Tak to ja mam zase jiny nazor, nejstabilnejsi a hlavne take nejlepsi podpora
pro notebooky je prave u WIN98SE.

Venca

-----Original Message-----
From: hw-news@list.gin.cz [mailto:hw-news@list.gin.cz]On Behalf Of Vena
Kovar
Sent: Wednesday, April 18, 2001 4:23 PM
To: Multiple recipients of list
Subject: Re: WIn 95 nebo 98SE do Notebooku ???

> Resim problem - mam Notebook P 133, 24 MB RAM, 1GB HD, (11.3' TFT)
> Ted je na nem prvni verze Win 95. A mnozi se problem se zatuhnutim (bud
> totalni, nebo ca 20s). Pri spusteni se taky obcas objevi hlaska o chybe v
> registrech.
> ROzhodl jsem se pro low format c:, ale nevim jaky system tam nainstalovat.
> Rozhoduji se o 95 nebo 98 SE. Pro 98SE hovori predevsim vetsi stabilita a
> hlavne podporovane zarizeni IrDa,PCMCIA -- u WIn95 tam musi byt specialni
> ovladace, ktere to emuluji jako COM.
> Pro WIn95 hovori mensi naroky.
> [...]
32MB)??

Mozna bych zkusil taky Win98 prvni vydani. Trochu mensi naroky na HW, neni
nutno ACPI, ale staci PnP, support pro IrDa je tam taky...  Me osobne jsou
98SE a ME stejne nesympaticke, podle mych zkusenosti jsou v narocich na HW
zhruba na stejne urovni (WDM drivery, ACPI, atd.). Podobne je na tom ale
dvojice Win SR2 a Win98 1stE, a z toho bych vychazel. Doporucuju Win98 1stE.

Vena Kovar