Jak prinutit krystal kmitat na 3ti harmonicke

Ing. Kotlaba Jaroslav kotlaba
Středa Březen 17 12:03:18 CET 2004

Kdyz se kupovaly krystaly z Te Hradec Kralove a na krystalu byla frekvence
udana v kHz, tak to znamenalo, ze je to zakladni kmitocet krystalu (asi do
20000kHz), pokud udaj byl v MHZ, tak kmital nize a udana frekvence znamenala
prislusnou harmonickou slozku.

Kotlaba