Imobilizer u auta

Naprstek Jiri-R54332 Jiri.Naprstek
Středa Březen 17 12:03:17 CET 2004

No, moc se v elektronickem rizeni motoru nevyznam, tak bych si chtel ozrejmit par veci:

Neublizuju tomu motoru, kdyz ho zkusim zastavit tim, ze mu vypnu palivove cerpadlo, nebo nejak jinak zabranim prisunu paliva? Nebude se elektronika (podotykam, ze se jedna o vstrikovaci motor, ne karburatorovy) snazit nejak to "dorovnat" a udrzet motor v chodu? Nebudu tim s tou elektronikou bojovat, jestli ten motor pojede nebo ne? Nebude to elektronika do sveho logu klasifikovat jako "nejake podivne selhani"? Jak se treba zastavuje motor klickem (tedy legalni cestou)? Ted mne napada, kdyz slapu na plyn, slapu na nejaky palivovy ventil, nebo na potenciometr?

Pak bych se jeste zeptal, jak muze cizi elektronika fungovat s motorem , ktery "nezna"? Nabyl jsem kdesi dojmu, ze ta elektronika je pomerne "chytra" a o tom motoru toho docela dost vi a podle toho se k nemu chova..?

Prominte mi me mozna stupidni otazky, je to mimo muj obor, nikdy jsem se v aute nehrabal. Neexistuje nejaka literatura, kde bych se poucil a neobtezoval s dotazy tady?

S tim centralem jsem to myslel jako vtip :-) I mene duchapritomny zlodej by asi zvolil metodu nasilneho opusteni vozu at uz jakymkoliv oknem ;-)

Problem s teplotnim rozsahem je problem, ale to se uz da vyresit, to jsou veci kterym rozumim ;-)

Predem diky,

Jirka N.