Re(2x): sit

"Pavel Staněk" @regina.gin.cz "Pavel Staněk"
Středa Březen 17 12:03:17 CET 2004

Tak v tom pripade bych asi doporucoval toto:

Do prava prijde 100 MBit HUB,
doleva prijde 100/10 MBit switch
( zasuvky to ma 10M a k nadrizenemu to de 100M )

Tim padem prostredni hlavni stanice budou sdilet
100 Mbit pasmo, a ty sunty vlevo budou jen na  10 Mbit, ale do hlavniho hubu se budou tvarit jen jako jeden 100 Mbit link.....

Holt se budou muset vsechny ty stanice podelit o prenosovou kapacitu na tom 100 hubu, coz neni zrovna ono, pokud budou jednotlive stanice casto a trvale sahat na sit tak bude celkova propustnost rapidne klesat....

Ja to tu mam podobne :
server -> 100 Mb hub na nem povesene:
2 privilegovane PC ( moje a reditele)  + web server
+ 100/10 switch
tedy vse 100 MB

Na tom switchi ( 10 Mb zasuvky) jsou nejake prostredne privilegovane 10Mb PC a 3 10Mb huby a teprve na nich jsou obycejne stanice

a co se tyce propustnosti si nemuzu stezovat, ale vetsina stanic kromne web servru nikdy nic na siti nedela...
ale pokud kdekoliv neco kopiruju tak se to jevy jako dostatecne propustne.....

----- Původní dopis -----