problem s vypalovackou

Ing. Peter Mihálik pmihalik_vmt

From: "Jaroslav Rybarik" <rybarik@xtech.sk>
To: "Multiple recipients of list" <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Friday, April 20, 2001 8:16 AM
Subject: Re: problem s vypalovackou

> Ja mam zas skusenosti, ze HP napalovacky robia problemy, kde mozu...
> Kamarat mal napr. problem, ze napalovacka sa tvarila, ze napaluje cele CD,
> ale ked ste ho vybrali, napalena bola len asi polovica...

To mohla byt kludne chyba vypalovcieho softveru. Mal som podobny problem.
Tiez som napaloval CD. Tvarilo sa to ze je to napalene OK ale bola toho
mozno len tretina. Skusil som to este raz tak mi to spravilo znova. Nakoniec
som zistil ze som mal prilis vela suborov na palenie 30000. Tak som to potom
spravil tak ze som to palil po castiach a CD bolo OK. Ked som presiel na
vyssiu verziu vypalovcieho softveru tak sa tento problem neobjavil.

Peter