Svetelne PERO pro PC ???

Aleš Procháska prochaska
Středa Březen 17 12:03:15 CET 2004

Potvrzuji, skutecne neco takoveho existovalo, i jsem si to vyrobil (na
CGA - original IBM, klony to jakozto zbytecnost celkem opravnene uz
nemivaly). Bylo to take pomerne nepresne, ale to nejspis bylo zavinene
prilis jednoduchou konstrukci a soucastkami odpovidajicimi moznostem
osmdesatych let. Mys je desetkrat pohodlnejsi. Mozna stokrat. A to ji
vubec nemam rad.

Ales Prochaska