RE: TEAC palírna a DMA kanál

Kubán Miloš Kuban
Středa Březen 17 12:03:14 CET 2004

Skus si prezret  server         "auditorium.cdr.cz".
To je uz dlho zavedena konferencia o problematike napalovania.

-----Pôvodná správa-----
Od: Ján Horyna <analyzer@seznam.cz>
Pre: Multiple recipients of list <hw-news@list.gin.cz>
Dátum: 20. apríl 2001 15:15
Predmet: TEAC palírna a DMA kanál

>Hezký dobrý den ,
>
>       Chci se zeptat , pořídil jsem vypalovačku TEAC 32x8x8x. Chodí v
pohodě , vypaluje v pohodě. Problém nastane , když ve Win95 nastavím přístup
k této mechanice přes DMA kanál. Čte v pohodě , ale vypaluje 1x. Jako
základní desku mám 5-SVA od ZIDA corp. Nevíte , kde by mohl býti problém a
případně co s tím dělat či udělat , aby chodila i s takovýmto nastavením?

http://www.worldonline.cz/mone/mone_brokermanie.html