nahodna cisla

Vaclav Kadoun wendy
Středa Březen 17 12:03:14 CET 2004

On Fri, 20 Apr 2001, Snail Instruments wrote:
> Nahodna cisla bez pomocneho hardware generovat nelze, nebot procesor je
> zarizeni prisne deterministicke a nepripousti nahodu. Lze vsak generovat
> posloupnost pseudonahodnych cisel, ktera na prvni pohled vypadaji docela

Ja se taky pridam s dotazem: lze nejakym zpusobem generovat pseudonahodna
cisla v PLC ??? (Siemens, Bosch, to je jedno).
Tam zadna funkce RND neni :-)) Jedine co me napada je merit na analogovem
vstupu a pripojit na nej metr dratu, prumyslove ruseni uz urcite neco
vygeneruje....

Diky,

S pozdravem

Vaclav Kadoun