Kraxxck* Kxxeil C51

Pavel Rotter PavelRotter
Středa Březen 17 12:03:14 CET 2004

Dobrý den,

nemohu si odpustit poznámku v tom smyslu, že ten původní, starý příspěvek(y)
s tímto obsahem se vůbec do konference dostat neměl - správce konference jej
měl ihned ustřelit..... Na jiných konferencích je dost přísný režim a
některé příspěvky jsou řekněme 'cenzurovány'. No názory na to mohou být
různé, osobně jsem pro přiměřeně liberální přístup.

S pozdravem Pavel Rotter

za NEWTE spol. s r .o.
Jateční 847
415 01 TEPLICE