problem s vypalovackou

Petr Minář petr.minar
Středa Březen 17 12:03:12 CET 2004

I moje vypalovacka na vzdalenejsich stopach (od cca 57 minuty) jakoby micha stopy dohromady. Je to sice starsi kousek, HP 6020, ale fungovala sqele. Navic jsem zjistil, ze to neni formatem vypalovanych dat (audio, data), dela to totiz u vsech, coz pro firemni zalohy je spatne.

    měřák

P.S. Nepouzivate nekdo nove vypalovacky s technologii Burn-Proof nebo JustLink ? Budeme muset kupovat novou.