RE: TEAC palírna a DMA kanál

poupa michal.poupa
Středa Březen 17 12:03:11 CET 2004

Mam tu samou vypalovacku TEAC 32x4x4 je to W54E nebo tak nejak. Pouzivam
topres DMA a pali to OK.

Doporucuji si od TEACU ztahnout novi firmaware a dat ho do vyp[alovacky
aktualni vverze je tusim 1.1Y podivejte se ve nindows jakou mate verzi.

Zkustte kdyz tak nejakou jinou (trosku lepsi) desku. Ja mam AX6B od AOpen a
jsem max. spokonen.

 Michal Poupa