S130

Ladislav Cisar cisar1
Středa Březen 17 12:03:11 CET 2004

Podivej se na diskusi www.modelcentrum.cz  a zeptej se v sekci Elektronika
nebo Auta.

Lada

Hello konference,

  Sef mi hodil rano na stul elektricke auto na dalkove ovladani, ze jezdi
jen
  jednim smerem. Rozebral jsem to a zjistil, ze je v tom: robbe
  Futaba, MC 210CB speed control with reverse ktery ridi ten
  elektromotor. Uvnitr je soucastka ktera ma 3 nohy, vypada jako
  tranzistor TO220 a je na tom napsano S130 a pod tim 56. Zadny
  vyrobce, nic. Je jich tam nekolik, a jeden z nich ma mezi "bazi" a
  "kolektorem" skoro zkrat. Do uvozovek jsem to dal proto, protoze ty
  ostatni, ktere jsou v poradku se tvari jako FETy. Je to ale napajene
  jenom cca 7V, coz je na FETy malo. Nevite, co by to mohlo byt za
  soucastku ?

Ales Filip    <afilip@gmx.net>
Kutna Hora    Czech Republic
  http://afilip.kgb.cz