Rutinky pro atmel

Ing. Vladimír Anděl vaelektronik
Středa Březen 17 12:03:09 CET 2004

Aby si nevymyslel to, co ja uz mam v supliku. Delam presny citac, kde casova
zakladna bude synchronizovana na DCF. Zatim mi nechodi to DCF, ale citac jo.
Chci tu konstrukci dat na HW s tim, ze omezena verze (bez DCF a jen 6 mistne
zobrazeni) bude volne k stazeni a plna s DCF a s 8 mistnym zobrazenim bude
za penize. Ma to tyto parametry: krystal 19,66 MHz, zakladni rozsah 100 MHz
(preddelic 74F74), automaticke prepinani rozsahu pri pripojeni delicove
sondy (1:64, 1:128, 1:256 propojkama v konektoru) a serive ovladany LED
displej. Verze free se vejde do 89C2051, plna do 89C4051. Chtel jsem se
zverejnenim pockat az mi to bude chodit cele, ale pokud nekdo ma zajem, mohu
poskytnout uz ted. Aspon se na dalsim kousku vychyta, co treba u prototypu
uniklo. Schema a tistaky jsou ve Formice, free program v hex.

Andel

www.mirnet.cz/vaelektronik