Modem po Windows

"Zíka Aleš, Ing." @regina.gin.cz "Zíka Aleš, Ing."
Středa Březen 17 12:03:08 CET 2004

	Nemate nekdo zkusenosti s modemem NOKIA ECM9632?
	Pripadne, nevite nekdo, jak presne probiha komunikace s modmem pod
Windows?

	Je to takovej exot (Nokia ma vsechno extra) na dial-up i pevnou
lajnu, ma dvouradkovej display a ctari tlacitka, kteryma se da nastavit
spousta parametru. Na oplatku ma nejak podivne orezanou sadu AT prikazu.

	Uz mi pod W95 behal, jenze byl nastavenej na 9600 Baudu, pritom
podle manualu umi az 192000. Chtel jsem ho prestavit a zacal jsem nejhur,
jaxem mohl - resetoval jsem ho do tovarniho nastaveni, abych mel "cistej
stul". No a od te doby Windows hlasi, ze modem neodpovida. Protoze modem ma
spoustu nastaveni jak se ma chovat signal RTS a DTR a dalsi, ocekavam zradu
nejspis tam. Jenze nevim, jak to ma byt spravne.

	Kdyz pod W2000 pustim diagnostiku, modem najdou a dokonce si s nim
trochu pokecaj, jenze pri pousu o spojeni dial-upem opet - "modem
neodpovida".

	Diy za kazdej napad,

			Ales Zika
			Pelhrimov