Rutinky pro atmel

Ing. Vladimír Anděl vaelektronik
Středa Březen 17 12:03:07 CET 2004

ja to pochopitelne nesynchronizuju podle casovych znacek, ale podle nosne. I
tam je problem s couranim kmitoctu, protoze cas sireni se meni. Zatim jsem
delal pokusy se dvema prijimacema, jeden synchronizovany na DCF a druhy na
svycarsky HGB (75 KHz). Pri casove konstante PLL 30 vterin u obou prijimacu
byla max. odchylka 1 Hz na 10,24 MHz. Pri tom se da predpokladat, ze ten
svycarsky, ktery je dal, coura vic. Ted uvazuju s casovou konstantou 2
minuty a proto resim problemy s tin, kdyz ten signal coura o tolik, ze se
faze pretoci skoro o 360 st. a za chvili to same udela na druhou stranu.
jinak tu presnost 0,1 ppm tam mam u tech starych prijimacu taky. Schema je
na www.mirnet.cz/vaelektronik v bastlirskem koutku.

Andel

DCF je snad dobra myslenka, ale i to se