Prodej zdrojoveho kodu

TomasR tomcopy
Středa Březen 17 12:03:07 CET 2004

>Take zalezi na tom, zda programator bude za funkcnost sveho programu rucit
>pripadne chyby bude napravovat na sve naklady nebo zda se bude ridit
>prikladem jedne nejmenovane softwarove firmy a v obchodni smlouve uvede, ze
>on za nic neruci.

Je snad jasne, ze za funkcnost programu je zodpovednost. Obvykle se
vychytaji
detske nemoci a pak je vse v poradku. Pokud se jedna o modifikace, tak to
samozrejme
musi zakaznik zaplatit. Pokud neni domluva jina, ze. Pokud tvorim program,
tak mi
svedomi nedovoli, abych predal neco co ma bugy. A pokud se vyskytnou, tak je
koukam
napravit a vubec nediskutuju.

tomas