OT postovni klient

Ing. Zdenek Hanak jr. hanak
Středa Březen 17 12:03:07 CET 2004

At 07:47 25.4.2001 +0200, you wrote:

>Ja pouzivam Eudoru. Je zadarmo a skoro nic neumi, coz mi vyhovuje ;-)
>Nezobrazuje ty hnusny HTML maily, nespousti mail-viry atd. je to proste jen
>na precteni a napsani mailu. Co vic si muze clovek prat ...

Take pouzivam Eudoru. Presel jsem na ni z Outlooku a jsem velmi
spokojen. Nemuzu ovsem souhlasit, ze nic neumi. Naopak, umi toho
minimalne tolik co Outlook, konfigurovat lze mnohem vice veci, rekl
bych, ze je lepe vyresena sprava identit. Zobrazit HMTL atd. samozrejme
umi, ale dovoluje nebezpecne chovani (viry apod) v konfiguraci potlacit.
Bohuzel nevyhodou je jeji zvlastni chovani pri pouzivani ceskeho kodovani.
Ne ze by cestina nesla (i kdyz jsem zastancem toho stale jeste v dnesni
dobe psat maily bez diakritiky), ale neumi prekodovat Quoted Printable
a Base64 kodovane jmena v adresach a v subjektu.
Eudora existuje ve trech verzich:
- Lite-ochuzena, ale stale dobre funkcni, zdarma
- Sponsored-s reklamnim banerem a plnou funkcnosti, zdarma
- Full-bez reklamy, neni zdarma
Slusne funguje import/export adresare a mailboxu mezi Exudorou
a Outlookem.

Za velkou vyhodu Eudory povazuju moznosz pouzivat (tedy si i napsat)
plug-iny. Bohuzel plug-in pro dekodovani ISO-8859-2 a Win1250
(coz je nejcasteji videt v ceskych e-mailech)
si asi budu muset napsat sam :-)

Mluvim samozrejme o verzi pro Windows, uzivatele MACu maji
zjednodusenou ulohu v tom, ze oni problemy s diaktritikou nemaji,
jejich verze Eudory to v klidu zvlada.

Z. Hanak jr.