Hradlovy pole

Naprstek Jiri-R54332 Jiri.Naprstek
Středa Březen 17 12:03:05 CET 2004

No Synario jsem ziskal od Lattice z webu - ale uz to jsou 3 roky. Pouzival jsem v diplomce ispLSI1032 a navrhoval na to v VHDL prave v Synariu. Myslim, ze jeho funkce sly znacne obohatit jakymsi upgrade z astalavisty.. ;-)

ispDeignExpert neznam, mozna je to nove Synario ;-))

Jirka N.

P.S.: Jestli je uz Synario nesehnatelne a stal byste o nej, taxe ozvete a ja to nekde vyhrabu