PCB a HPGL

Wek wek
Středa Březen 17 12:03:02 CET 2004

Zdravim.
Pred tak 15 rokmi som si zbastlil zapisovac z merkuru, bola to stavebnica
menom alfi, pouzival som to k svojemu quasi-spectrumu didaktik gama. Vtedy
som si k tomu napisal aj ovladac pre "tlac" bitmap - jednoducho som isiel po
riadku bod po bode, a ked som videl cierny bod, spustil som pero, ked biely,
zodvihol som ho (dokonca som to mal aj "optimalizovane" - kreslilo to
"obojsmerne"...).
Nieco podobne musi byt dost jednoduche napisat aj na PC, ja osobne by som to
robil z bmp.
Ak sa pouzije vhodne pero a obrazok ma dostatocne rozlisenie (asi treba
trocha experimentovat), podla mna by mohol byt vysledok uspokojivy. Najma ak
su ciary/medzery trocha vacsie.

Jano Waclawek