Vytazeni LED z MB

Jiri Libra Jiri.Libra
Středa Březen 17 12:03:02 CET 2004

Podle me PC zdroj vydrzi hodne a nakych par LEDek a ventilator ho vubec
nevzrusi.
Nevidim duvod, proc delat pro modul zvlast napajeni, napajel bych to z PC. A
galvanicky oddleleni taky neni potreba. Pokud se sikovne rozmisti piny na
konektoru, tak aby se pri prohozeni nic nestalo nebo se nejlepe pouzije
konektor, co prohodit nejde, pak je vsechno v pohode.
Jirka L.