HC versus LS

Martin Hankovec Martin.Hankovec
Středa Březen 17 12:03:01 CET 2004

>Potreboval jsem vymenit vadny IO 74HC.. a nahradil jsem
>ho 74LS.. a byl problem. Kdyz jsem dal 74HC.. vse bylo
>OK. Nevíte v cem byl problem - jaky je rozdil mezi HC a LS ?
>Napajeci napeti je 5V a logika také.
Dobry den,
problem bude mozna ve vstupnim proudu. Vstupni proudy
hradla CMOS (HC) jsou neporovnatelne mensi nez proud
hradla LS. Proto nekde, kde je treba delsi vedeni, lze pouzit
na vstupu obvod HC bez zakoncovacich odporu, ale LS tam
nechodi (kvuli vetsim proudum je treba zakonceni udelat).
Jinak byste musel popsat, co to bylo za obvod a kde byl pouzit.

S pozdravem

Martin H.

Hledate v zivote harmonii a trvale stesti?
Zkuste se podivat na http://chram.hyperlink.cz
Naleznete tam pribehy, harmonizacni cviceni ...
... prislovi a neco z cinske kultury