Teplotni cidlo

Jiri Libra Jiri.Libra
Středa Březen 17 12:03:00 CET 2004

Potrebuji to na rizeni vypekani vakuove aparatury, tzn. pusti se topeni a az
to dosahne nastavene teploty, tak se vypne a ceka se, az trochu vychladne.
Myslim, ze moc presnost nepotrebuju, radeji bych jednoduchost. Pokud pouziji
90S8535, tak ten ma AD prevodnik, takze to je v pohode.
Ta presnost neni potreba uz z toho duvodu, ze teplota ruznych casti
aparatury bude ruzna, podle vzdalenosti od topicich teles, a tak, takze +-1
stupen nehraje roli, myslim, ze celkovou chybu bych chtel tak pod 5 stupnu.
Ale znovu pokladam dotaz, kde konkretne se to da koupit?
Jirka

P.S.: logaritmus by se tam urcite vesel, ale komu by se to chtelo
programovat/shanet :-)

> Tri nebo ctyrvodicove pripojeni je nutne ke kompenzaci odporu privodu.
Pokud budou tyto privody budto kratke nebo bohate dimenzovane nebo oboji
nebo pokud se jejich odpor zahrne do vypoctu, muze vyhovet i dvouvodicove
pripojeni.