HPGL a PCB

Naprstek Jiri-R54332 Jiri.Naprstek
Středa Březen 17 12:03:00 CET 2004

To s tema fixkama je zajimavy, stalo by to za pokus. Aritmacky plotr, myslite takovy ten na A3 s asi 8mi fixami?

Na navrh PCB i ve vyssich tridach pouzivam OrCAD, HPGL jsem primo nezkousel ale pri jeho schopnostech ho urcite bude umet. V nejhorsim pak GerbTOOL, ktery umi tlacit prikazove soubory snad i pro policajty :-)

Jirka N.