HPGL a PCB

Meloun, Jan HCZ Jan.Meloun
Středa Březen 17 12:03:00 CET 2004

Naprstek Jiri-R54332 píše:

> To s tema fixkama je zajimavy, stalo by to za pokus. Aritmacky plotr, myslite takovy ten na A3 s asi 8mi fixami?

Je to tusim ARITMA 0516 s 8mi drzaky per. Na ty moje fixky natocim par zavitu isolacky a nasunu na ne krouzky, ktere jsem koupil ve vybave plotru, a ktere imituji Packardi rera a nakruzkem. Dale jsem z plotru
odmontoval L kusy, ktere normalne zabranuji papiru aby se zvedal.(Jinak by neprojela deska). Cuprextit nalepim na stabilni presne orezanou prusvitnou  folii (mam na ni nakreslene nektere pozice) a jede se.
Rychlost vetsinou 1 az 3 cm/s dle stavu pera.
                                                                                            Honza.

> Na navrh PCB i ve vyssich tridach pouzivam OrCAD, HPGL jsem primo nezkousel ale pri jeho schopnostech ho urcite bude umet. V nejhorsim pak GerbTOOL, ktery umi tlacit prikazove soubory snad i pro policajty :-)
>
> Jirka N.

                    Dik zkusim se po tom podivat.