OT Siemens C35i

Ing. Jiří Vojtek j_vojtek
Středa Březen 17 12:02:59 CET 2004

Chodi jen na 19200

-----Original Message-----
From: hw-news@list.gin.cz [mailto:hw-news@list.gin.cz]On Behalf Of Naprstek
Jiri-R54332
Sent: Friday, April 27, 2001 9:47 AM
To: Multiple recipients of list
Subject: RE: OT Siemens C35i

Primo s C35kou zkusenosti nemam, ale s jinyma ano. Napr S10ka mi chodi na
38kbps bez zavahani. Zkuste se jeste jednou probrat ostatnima nastavenima
telefonu, napr. vselijake protokoly a tak, hledal bych cybu spis tam.
Je samozrejme mozne, ze telefon bude pozadovat nejakou prenosovku na kabelu,
bylo by to nelogicke, avsak mozne, tak me kdyztak nebijte ;-)

Ta C35ka, nez se spoji s protistranou si s Vami povida jen na 19200, nebo je
ochotna i k jinym rychlostem?

Jirka N.