Re(2x): Prosim pomoc - Komunikacni protokoli mobilu

Jan Pruha Jan.Pruha
Středa Březen 17 12:02:58 CET 2004

Mam udelany kompletni GSM alarm s moznosti volani a posilani SMS. Ma to 8
vstupu a 8 vystupu. Umi to pri zmene na alarmovem vstupu zavolat na dane
cislo, na vyzadani SMSkou to umi zase SMSkou vratit stav vsech vstupu, kod
site a cislo bunky na ktere je zrovna pripojeny (cili da se to castecne
stopovat). Dal se daji pres SMSku nastavit vystupy. Automaticky si to ridi
dobijeni baterky atd...
Cele je to stavene pro Siemens C10, ale slo by to priohnout i pro jiny
mobil.
Jinak pokud bys pouzil tu C10, tak staci propojit Rx, Tx atmela a telefonu
(samozrejme prekrizit) a pak poslat ATD060xxxxxx# pockat az se ti vrati
"ringing" a pak ATH zavesit.

Honza

                    "Pavel
                    Staněk"              To:     Multiple recipients of list
                    @regina.gin.c        <hw-news@list.gin.cz>
                    z                    cc:
                    Sent by:             Subject:     Re(2x): Prosim pomoc - Komunikacni
                    hw-news@list.        protokoli mobilu
                    gin.cz

                    27.04.2001
                    13:42
                    Please
                    respond to
                    hw-news

Nad tim sem taky premislel ale spise udelat spinaci tranzistory na kazde
tlacitko a spinat to pres dekoder 1 z n ale neni to on ( mozna to tak ale
skonci )

--- PĂšvodnĂ­ dopis