www.uschovna.cz: zprava o ulozeni zasilky

Vladimír Palkovič palkovic
Středa Březen 17 12:02:58 CET 2004

Prosím Vás, popište postup pro vyzvedávání zásilky z úschovny. Po kliknutí
na adresu z mailu, na které prý lze vyzvednout zásilku, se dostanu do okna,
které popisuje o jakou zásilku jde, odškrknu smazat po stažení, kliknu na
dále a jsem v animaci úschovního okénka, otevře se, stlačím výdej a jsem v
okně, do kterého se má napsat číslo zásilky, napíšu jej z mailu
Uschovna..... a jsem zase v tom okně, kde odškrknu smazat po stažení,
stisknu dále a jsem zase v animaci úschovního okénka a tak pořád dokola.

Děkuji

Vladimír Palkovič