USB pod W95 SR

michal.grunt@iol.cz michal.grunt
Středa Březen 17 12:02:58 CET 2004

> Ahoj, povedlo se USB pod W95SR2 nekomu rozchodit?
> Chci pripojit tisk. HP 930C a mam problem, ze ji na LPT instalacni program
>  nevidi. Tisk jsem nakonec vydoloval, ale tiskarne nekomunikuje zpatky na
>  PC- nezjistim stav naplne ...

To muze byt tim ze LPT bude jednosmerny (nebo neco takoveho). Nedavno jsem
resil podobny problem. Tiskarna proste tiskla (v DOSu, ve Win se ani
nedatetekovala) do te doby nez chtela neco potvrdit... nakonec to vyresil stary
ISA radic kde byl jsem zapnul jenom LPT a vse funguje jak ma.
Po vlozeni stareho radice (patricne najumperovaneho aby byl zapnuty jenom LPT)
se tiskarna ihned nadetekovala a do ted jede OK. Byla to zakladni deska Rhino
12 nebo tak neco.

Co se tyce USB na Win95. Mam USB modem a pod Win95 se sice nadetekuje, ale
nefunfuje... mozna to bude tim ze mam k dispozici ovladace jenom na Win98.